Page 12 - Arge Bülteni - TEMMUZ 2022 YENİ
P. 12

Proje Hakkında
           Erasmus+ KA201 Passion for Learning -Erken Okul Terkini Önlemede Terapötik Uygulamalar
           Projesi,  eğitim  faaliyetlerinde  terapötik  yöntemler  ve  Bilişim  Teknolojileri  (ICT)  araçlarını

           kullanarak, erken okul terki riski altındaki öğrencilerin, öğretme ve öğrenme performansını,
           kapsayıcılığını ve eşitliğini geliştirecek yenilikçi bütünleşik bir okul eğitim yaklaşımı yaratmayı
           amaçlamaktadır.Proje eğitim faaliyetlerinde; dışavurumcu terapi, sanat terapisi, dans terapisi
           /  hareket  terapisi,  drama  terapisi,  psikodrama,  meloterapi,  yazma  ve  bibliyoterapi,
           fotoğraf/video  temelli  terapi,  duygu  odaklı  terapi,  grup  terapisi,  koloroloji  ve  renk  terapisi,
           oyun terapisi, uygulamalı davranış analizi (ABA), bilişsel davranışçı terapi, Ergoterapi (iş ve
           uğraş terapisi), konuşma terapisi ve diğer terapötik yöntemlere öncelik vermektedir.

           Passion for Learning projesi şunları amaçlamaktadır:
              Erken okul terki riskiyle karşı karşıya olan 125 öğrencinin öğrenme performansını artırmak
              ve kötü davranışlarını düzeltmek,
              Hedeflenen 125 öğrenci için dijital teknolojinin tanıtımını ve etkili kullanımını desteklemek,
              Çoklu işlevlere sahip ortak bir eğitim platformu geliştirmek,
                Ortak  okullarda  Erken  Okul  Terki  riskiyle  karşı  karşıya  olan  125  öğrencinin  öğrenme
              motivasyonunu ve katılımını artırmak,
               Öğretmenlerin  kapsayıcılık  yöntemlerini  benimsemelerini,  daha  fazla  proje  tabanlı  ve
               işbirlikçi/akran öğrenim yöntemlerini uygulamalarını, işbirliği ortamında çalışmalarını ve
               dijital teknolojiyi kullanmalarını desteklemek.




                                                         05
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17