Page 12 - Arge Bülteni - TEMMUZ 2022 YENİ
P. 12
Proje Hakkında
Erasmus+ KA201 Passion for Learning -Erken Okul Terkini Önlemede Terapötik Uygulamalar
Projesi, eğitim faaliyetlerinde terapötik yöntemler ve Bilişim Teknolojileri (ICT) araçlarını
kullanarak, erken okul terki riski altındaki öğrencilerin, öğretme ve öğrenme performansını,
kapsayıcılığını ve eşitliğini geliştirecek yenilikçi bütünleşik bir okul eğitim yaklaşımı yaratmayı
amaçlamaktadır.Proje eğitim faaliyetlerinde; dışavurumcu terapi, sanat terapisi, dans terapisi
/ hareket terapisi, drama terapisi, psikodrama, meloterapi, yazma ve bibliyoterapi,
fotoğraf/video temelli terapi, duygu odaklı terapi, grup terapisi, koloroloji ve renk terapisi,
oyun terapisi, uygulamalı davranış analizi (ABA), bilişsel davranışçı terapi, Ergoterapi (iş ve
uğraş terapisi), konuşma terapisi ve diğer terapötik yöntemlere öncelik vermektedir.
Passion for Learning projesi şunları amaçlamaktadır:
Erken okul terki riskiyle karşı karşıya olan 125 öğrencinin öğrenme performansını artırmak
ve kötü davranışlarını düzeltmek,
Hedeflenen 125 öğrenci için dijital teknolojinin tanıtımını ve etkili kullanımını desteklemek,
Çoklu işlevlere sahip ortak bir eğitim platformu geliştirmek,
Ortak okullarda Erken Okul Terki riskiyle karşı karşıya olan 125 öğrencinin öğrenme
motivasyonunu ve katılımını artırmak,
Öğretmenlerin kapsayıcılık yöntemlerini benimsemelerini, daha fazla proje tabanlı ve
işbirlikçi/akran öğrenim yöntemlerini uygulamalarını, işbirliği ortamında çalışmalarını ve
dijital teknolojiyi kullanmalarını desteklemek.
05